Dostępne jeszcze dziś dla kolejnych 6 klientów za darmo w ramach weryfikacji Slack!

Wtyczka Slack
dla WordPress
i Woocommerce

Wtyczka Slack umożliwia łatwe przesyłanie powiadomień oraz danych z WordPress i Woocommerce bezpośrednio do Slack.

  • Wymagania:

Zamów plugin Dodaj do Slack

Wtyczka Slack dla WordPress i Woocommerce

Jak działa Slack dla WordPress?

Dzięki niej można automatycznie otrzymywać informacje o zamówieniach, statusach czy aktualizacjach, co pozwala zaoszczędzić czas i usprawnić komunikację w zespole, zmniejszając czas reakcji na kluczowe dla Twojego biznesu zdarzenia.

Co zyskujesz wybierając naszą wtyczkę?

Wtyczka zapewnia szybki dostęp do istotnych danych o zamówieniach, co przyspiesza procesy obsługi klienta. Automatyzacja powiadomień eliminuje ręczne działania, poprawiając efektywność i współpracę zespołową podczas prac nad stroną.

Monitoring prac nad stroną

Widzisz dokładnie które treści są edytowane, zmieniane i publikowane.

Pełna kontrola nad powiadomieniami

Możesz włączyć lub wyłączyć powiadomienia istotne dla Twojej działalności.

Szybszy czas reakcji

Przyspieszasz obsługę zamówień i wsparcie klienta, szybciej reagujesz na błędy i wprowadzasz korektę.

Jak to działa?

Poznaj szczegóły naszej aplikacji.

Zamów plugin Dodaj do Slack

W ramach zakupu zyskujesz
dostęp do Helpdesk.

Nielimitowana ilość zgłoszeń

Czas reakcji nawet do 8h

Informacje o aktualizacjach

Dedykowani opiekunowie

Backupy i aktualizacje

Pomoc przy konfiguracji

Często zadawane pytania

Instalator wtyczki prześlemy Ci podczas rozmowy w formie pliku .zip, aktualnie pracujemy nad wydaniem aplikacji dla szerszej grupy odbiorców.

Przechodzimy proces weryfikacji przez zespół Slack Marketplace, jest on długi i trudny, obejmuje obszerne testy i bezpieczeństwo danych, dlatego zapraszamy pierwszych 10 klientów do wspólnych testów podczas których za darmo mogą używać naszego produktu.

Wejdź w Wtyczki > Dodaj nową i wybierz z plików komputera uprzednio uzyskany plik .zip wtyczki.

Kliknij w przycisk Dodaj do Slack i wybierz docelowy kanał powiadomień.

Aby zmienić kanał powiadomień kliknij w przycisk dodaj do slack z ustawień aplikacji w panelu WordPress i wygeneruj nowy Webhook URL.

Kliknij w przycisk Dodaj do Slack i wybierz docelowy kanał powiadomień, po dokonaniu tego zostaniesz przekierowany na naszą podstronę, która wygeneruje dla Ciebie kod URL jeden raz. Możesz dowolnie generować adres Webhook URL wiele razy.

Wejdź w panel administratora, kolejno w ustawienia integracji, zjedź w dół do general settings i zaznacz / odznacz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.

Użyj natywnych dla WordPress bloków shortcode i umieść w niej następujący kod slack_form pamiętaj o [ i ] na końcu i na początku kodu. Wyświetli się formularz połączony ze Slack.

Wejdź w panel administratora, kolejno w ustawienia integracji, zjedź w dół do form settings i zmień opisy pól formularza Slack. Zaawansowana personalizacja wymaga edycji plików wtyczki.

Może się tak stać, jeżeli nie masz wtyczki Woocommerce zainstalowanej i aktywowanej w swoim WordPressie.

Slash commands służą do wywoływania funkcji na Twojej stronie z poziomu okna Slack. Aktualnie wspierane są 3 funkcje – aktualizacje WP core, motywów i wtyczek. Sprawdź ustawienia wtyczki aby uzyskać więcej informacji na temat ich użytkowania.

Błąd techniczny, problem lub rozbudowę funkcjonalności czy też zmiany treści możesz zgłosić poprzez system Help Desk za darmo w ramach gwarancji na oprogramowanie.

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się poprzez nasz formularz połączony wtyczką ze Slack. Tak wygląda nasz, wiadomości od razu pojawiają się na naszym kanale przez co nasz czas reakcji jest dużo krótszy niż konkurencji.

Chciałbyś formularz do Slack
dopasowany do Twoich potrzeb?

Nie ma problemu! Przyjmujemy zgłoszenia na dedykowane funkcje do naszej wtyczki, nie wahaj się dodać darmowe zgłoszenie, i przedstawić swoje oczekiwania.

Te i inne prace zlecisz nam za darmo w systemie Help Desk, gdzie możesz za darmo utworzyć konto i uzyskiwać wsparcie dla projektów i produktów cyfrowych.

🍇Konsultacja SOS
Ważne jest, aby szczegółowo opisać problem, co pozwoli nam natychmiast podjąć odpowiednie działania. Nasz zespół odpowie tak szybko, jak tylko to jest możliwe.

Case study:
Jak wtyczka pomogła obronić się przed hakerem?

zobacz raport z akcji

Postaw
na automatyzacje

Zamów plugin