Czym jest HelpDesk?
To centrum wsparcia technicznego, które zajmuje się obsługą zgłoszeń użytkowników. Nasi specjaliści odpowiadają za rejestrowanie, analizowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych ze stronami i sklepami internetowymi. Oprócz tego udzielają odpowiedzi na pytania i pomagają w codziennych trudnościach technicznych. Głównym celem helpdesku jest szybkie eliminowanie usterek, ograniczanie przestojów oraz zwiększanie zadowolenia klientów.
W jakich sprawach warto skorzystać z HelpDesk WordPress
Nasza usługa HelpDesk WordPress to kompleksowe wsparcie dla Twojej strony internetowej. Zawsze możesz liczyć na szybką i profesjonalną pomoc. Poniżej przedstawiamy, jakie zgłoszenia możesz do nas kierować:
Rozbudowa
Dodamy nowe funkcje, poprawimy wygląd strony lub wprowadzimy innowacyjne rozwiązania.
Zmiana treści
Nasz zespół pomoże Ci w szybkiej edycji i wdrożeniu zmian, aby strona zawsze była aktualna.
Zgłoszenie błędu
Zajmiemy się jego rozwiązaniem, aby Twoja strona działała sprawnie i bez zakłóceń.
Jak to działa?
Dowiedz się jak działa nasz HelpDesk.
W łatwy sposób zakładasz konto na adres email, Google lub GitHub.
Przesyłasz zgłoszenie za pomocą aplikacji, wypełniając pola i dodając załączniki.
Przydzielamy dedykowanego konsultanta, który przeanalizuje i wyceni Twoje zapytanie.
Po akceptacji i opłaceniu faktury pro forma przechodzimy do działania.
W panelu zgłoszenia masz dostęp do załączników i historii wiadomości.
Zgłoszenie zostaje zamknięte.
Zyskaj więcej korzyści.
Helpdesk + Opieka WordPress to:
Nielimitowana ilość zgłoszeń
Czas reakcji nawet do 8h
Monitoring Twoich zasobów
Dedykowani opiekunowie
Backupy i aktualizacje
Miesięczne lub roczne rozliczenie
Najczęściej zadawane pytania
HelpDesk – szczegóły działania aplikacji
95% naszych klientów wraca do nas lub poleca dalej
Dołącz do naszego
systemu HelpDesk
I zapomnij o problemach z witryną!