Koniec problemów
z Twoją stroną
Poznaj nasz autorski HelpDesk, gdzie każdy może utworzyć konto, zadawać pytania i zgłaszać prace do wykonania na stronie lub sklepie opartym o WordPress!

Czym jest HelpDesk?
To centrum wsparcia technicznego, które zajmuje się obsługą zgłoszeń. Nasi specjaliści odpowiadają za rozwiązywanie problemów związanych ze stronami i sklepami internetowymi. Udzielają również odpowiedzi na pytania i pomagają w codziennych trudnościach technicznych.
Główne cele HelpDesku
Eliminowanie usterek
Odpieranie ataków hakerskich
Ograniczanie przestojów
Zwiększanie zadowolenia klientów
W jakich sprawach warto skorzystać z HelpDesk WordPress
Rozbudowa
Dodamy nowe funkcje, poprawimy wygląd strony lub wprowadzimy innowacyjne rozwiązania.
Zmiana treści
Nasz zespół pomoże Ci w szybkiej edycji i wdrożeniu zmian, aby strona zawsze była aktualna.
Zgłoszenie błędu
Zajmiemy się jego rozwiązaniem, aby Twoja strona działała sprawnie i bez zakłóceń.
Jak to działa?
Dowiedz się jak działa nasz HelpDesk.
W łatwy sposób zakładasz konto na adres email, Google lub GitHub.
Przesyłasz zgłoszenie za pomocą aplikacji, wypełniając pola i dodając załączniki.
Przydzielamy dedykowanego konsultanta, który odpowie na Twoje pytania i wyceni dodatkowe prace.

Po akceptacji i opłaceniu faktury pro forma przechodzimy do działania.
W panelu zgłoszenia masz dostęp do załączników i historii wiadomości.
Zgłoszenie zostaje zamknięte.
Najczęściej zadawane pytania
HelpDesk – szczegóły działania aplikacji
95% naszych klientów wraca do nas lub poleca dalej
Dołącz do naszego
systemu HelpDesk
I zapomnij o problemach z witryną!