To koniec problemów
z Twoją stroną

Poznaj nasz autorski HelpDesk, gdzie każdy może utworzyć konto i zgłaszać prace do wykonania na stronie lub sklepie opartym o WordPress!

Czym jest HelpDesk?

To centrum wsparcia technicznego, które zajmuje się obsługą zgłoszeń użytkowników. Nasi specjaliści odpowiadają za rejestrowanie, analizowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych ze stronami i sklepami internetowymi. Oprócz tego udzielają odpowiedzi na pytania i pomagają w codziennych trudnościach technicznych. Głównym celem helpdesku jest szybkie eliminowanie usterek, ograniczanie przestojów oraz zwiększanie zadowolenia klientów.

W jakich sprawach warto skorzystać z HelpDesk WordPress

Nasza usługa HelpDesk WordPress to kompleksowe wsparcie dla Twojej strony internetowej. Zawsze możesz liczyć na szybką i profesjonalną pomoc. Poniżej przedstawiamy, jakie zgłoszenia możesz do nas kierować:

Rozbudowa

Dodamy nowe funkcje, poprawimy wygląd strony lub wprowadzimy innowacyjne rozwiązania.

Zmiana treści

Nasz zespół pomoże Ci w szybkiej edycji i wdrożeniu zmian, aby strona zawsze była aktualna.

Zgłoszenie błędu

Zajmiemy się jego rozwiązaniem, aby Twoja strona działała sprawnie i bez zakłóceń.

Jak to działa?

Dowiedz się jak działa nasz HelpDesk.

Zyskaj więcej korzyści.
Helpdesk + Opieka WordPress to:

Nielimitowana ilość zgłoszeń

Czas reakcji nawet do 8h

Monitoring Twoich zasobów

Dedykowani opiekunowie

Backupy i aktualizacje

Miesięczne lub roczne rozliczenie

Zamów usługę opiekiDowiedz się więcej

Najczęściej zadawane pytania

HelpDesk – szczegóły działania aplikacji

Tak rejestracja w systemie jest darmowa.

Tak, każdy użytkownik może przesłać nieograniczoną ilość darmowych zgłoszeń.

Obsługujemy wyłącznie zgłoszenia ze stron/sklepów opartych na CMS WordPress / WooCoomerce.

W dni robocze staramy się odpowiadać natychmiast. W okresie dużej ilości zapytań czas oczekiwania może wydłużyć się do 48h.

Powiadomienia z systemu otrzymujesz poprzez skrzynkę email oraz w czacie zgłoszenia w aplikacji HelpDesk. Możemy również skonfigurować dla Ciebie dedykowany kanał Slack lub Discord.

Załączniki obsługiwane przez Help Desk to pliki w formatach: .doc, .docx, .csv, .xls, .xlsx, .jpg, .gif, .png, .pdf – maksymalnie 2MB każdy.

Jest to możliwe, możemy wprowadzić nasz system HelpDesk do Twojej firmy dowolnie go personalizując, jest to jednak skomplikowany proces, który może potrwać nawet do kilku tygodni.

95% naszych klientów wraca do nas lub poleca dalej

Dołącz do naszego
systemu HelpDesk